Onur, yeni yüzü ve konseptiyle Arnavutköy 1 mağazasını yenileyerek geçtiğimiz günlerde hizmete açtı
Onur, yeni kimliği ve logosu ile değişim sürecinde hız kesmiyor. “Alışverişte Onur Sözü” sloganı ile yoluna devam eden Onur, yeni yüzü ve konseptiyle Arnavutköy 1 mağazasını yenileyerek geçtiğimiz günlerde hizmete açtı. Sektörden pek çok firma yöneticisi ve basın mensuplarının katıldığı açılışı Arnavutköy halkı ile birlikte, Özen Grup Yönetim Kurulu Başkanı Ekrem Özen, Özen Grup Yönetim Kurulu Üyesi Kemal Özen, Özen Grup CEO’su Cemal Özen gerçekleştirdi. Ekrem Özen, açılış konuşmasında yeni logo ve yeni tarzlarıyla mağazalarını yenilemeye devam edeceklerini söyledi. Konuşmanın ardından kurdele kesildi.
Onur, açılış günü için müşterilerine özel bir program sundu. Geniş alışveriş alanı, daha fazla işlevsellik kazandırılan reyonları ve estetik iç mekan düzenlemeleriyle alışverişi keyifli hale gelen Arnavutköy 1 mağazası, bin metrekare mağaza alanı, 7 kasası ve 35 çalışanıyla hizmet vermeye başladı.
Popüler Yayınlar
-
Osmanlı modernleşmeye başladığı andan itibaren Anadolu insanının yabancı ürünlere olan talebi de ortaya çıktı. Bon Marche, ilk büyük mağazay...
-
Perakende sektöründe kullanlılan terimler ve anlamları. 1+1 BEDELSİZ : Bir ürün alana aynı ürünün diğeri bedelsiz ( ücretsiz )3P: Price ( F...
-
Ziraat Bankası, Vakıfbank, Halkbank, Garant BBVA kredi veya kredi kartı borcu olan vatandaşların merak ettiği konuların başında borçların e...
-
Batı’da eski bir uygulama. Türkiye’de de biraz geçmişi var. Ancak, gelişmesi son yıllarda oldu. “Private label” (Market markası) olarak adla...
-
Migros firması, Coca-Cola, Ülker, Arko’nun da aralarında bulunduğu birçok markanın ürününü 50 yıl önceki ambalaj ve fiyatla satışa çıkarıyo...