3 Ağustos 2011 Çarşamba

Makro, ramazanı 4 yeni mağaza ile karşılıyor

Geçtiğimiz günlerde mağazalar zincirine Ankara, Bolu ve Kayseri’de açtığı yeni mağazaları ekleyen Makro, son olarak İstanbul’daki 2’nci mağazasını müşterilerin hizmetine sundu. Makro böylece 12 ilde 150 mağazaya ulaşmış oldu.

Anadolu’da başlayan perakende yolculuğunu bugün ulusal marka statüsüyle sürdüren ve uluslararası marka olma yolunda ilerleyen Makro, sektördeki 20’nci yılını ardı ardına açtığı yeni mağazalarıyla kutluyor. Haziran’da İstanbul’daki ilk mağazasını açan Makro, ramazan ayının hemen öncesinde Kayseri, Ankara, Bolu ve İstanbul’da yeni mağazalarını müşterileriyle buluşturdu.

Ankara’da 82 mağazaya sahip Makro, geçen Temmuz’da şehirde yeni bir mağaza daha açtı. Kardelen ilçesine açılan ve yaklaşık 700 metrekarelik bir alana sahip olan mağazada 18 çalışan hizmet veriyor. Aynı tarihlerde Songör ailesinin memleketi Kayseri Develi’de açılan Makro ise bin 45 metrekarelik hizmet alanına ve 35 çalışana sahip.


Makro’nun 150’nci şubesi ise Bolu’ya açıldı. Bolu Dağı tünel girişinde High Way AVM’de açılan Makro, 2 bin 150 metrekare alanda 35 çalışanla hizmet veriyor.

Geçtiğimiz Haziran’da Güneşli’de açtığı ilk İstanbul mağazasının ardından Makro şehirdeki ikinci mağazasını da İkitelli’ye açtı. Daha önce Songör ailesinin Karadağlar adı altında hizmete sunmuş olduğu mağaza, artık Makro adı altında müşterilerini ağırlayacak. 730 metrekarelik mağazada 25 çalışan bulunuyor. İstanbul’daki diğer 6 Karadağlar da önümüzdeki günlerde Makro tabelası ile hizmet vermeye hazırlanıyor.

Yeni mağazalar yolda
Önümüzdeki günlerde zincirine yeni halkalar eklemeye hazırlanan Makro, yakında Antalya Konyaaltı’nda, Yozgat Sorgun’da, Konya Bosna Hersek’te ve Samsun’da yeni mağazalar açmayı planlıyor.

5 yılda 450 mağazaya ulaşacak
Yılsonuna kadar Türkiye genelinde 170 mağazaya ulaşmayı hedefleyen Makro’nun 2023 yılı büyüme hedefi Türkiye’nin 1 numaralı perakende markası olmak. Makro Yönetim Kurulu Başkanı Şeref Songör gelecek hedeflerini şu şekilde özetliyor: “Önümüzdeki 5 yılda yatırım bütçemizi 500 milyon TL’ye, 150 olan mağaza sayımızı 450’ye yükseltmek için çalışıyoruz. Bugün yılda 70 milyon müşteriye hizmet veriyoruz, bu sayıyı 5 yılda 250 milyona çıkarma hedefindeyiz. 4 bin 350 çalışan ile Türkiye’de istihdamda 39’uncu sıradayız. 5 yılda istihdamımızı 15 bine çıkarmayı planlıyoruz.”

Popüler Yayınlar

Markente RSS

RSS Takip Et Technorati Profile Add to Technorati Favorites Besserer Pagerank Türkçe İçerikli Web Siteleri
Sitetistik