28 Eylül 2011 Çarşamba

50 yıl öncesinin fiyatlarına döndü!

Migros firması, Coca-Cola, Ülker, Arko’nun da aralarında bulunduğu birçok markanın ürününü 50 yıl önceki ambalaj ve fiyatla satışa çıkarıyor.
Migros Türkiye’de kuruluşunun 57’inci yılını ilgi çekici bir projeyle kutluyor. Bugün başlayacak olan ve iki hafta sürecek ‘nostalji’ uygulamasıyla, şirketin köklü birçok markayı 50 yıl önceki tasarım ve fiyatlarıyla yeniden tüketicilerle buluşturuyor.
Nostalji akımının gıda perakendesindeki ilk uygulaması olarak adlandırılan proje ile geçmişin özel ambalajlı ürünlerini bugünün çağdaş perakende mağazacılık uygulamalarıyla tekrar tüketicinin karşısına çıkardıklarını bildiren Migros grubu, seçilmiş mağazalarında konumlandıracağı Migros satış kamyonları ile tüketiciye nostaljik alışveriş deneyimi yaşatacağını açıkladı.


Eski kamyonlar geldi
Migros grubunun geçmişte sembol haline gelen satış kamyonlarını yeni bir konseptle tekrar müşteriyle buluşturacağı kaydedilen açıklamada, seçilmiş mağazalara o dönemdeki satış kamyonlarının benzerini yerleştiren Migros grubunun, çoğu marka ve ürünleri, o günkü fiyat ve ambalajla bugünün çağdaş perakendecilik uygulamaları ve hizmetleriyle birlikte müşterisine sunacağı bildirildi.
50 yıl önceki fiyatlarıyla satışa çıkan ürünler arasında, Coca-Cola’nın yıllar önceki tasarımlı nostaljik şişesi, Ülker’in teneke kutu bisküvisi, Damak çikolatanın karton ambalajı, şirin şapkalı klasik aşçı figürüyle Nuh’un Ankara Makarnası, Koska Helva, Sana, Komili Yağ, Arko ürünleri ile çevirmeli telefon ve pikapların bulunacağı ifade edildi.
Migros Genel Müdür Yardımcısı Cem Rodoslu, “57 yılda Türk perakende hayatına tüm yenilikleri ilk kez Migros taşıdı. Biz geçmişi yok etmeden, her yeni güne yenilik ekleyerek bugünlere geldik. Yeni yaşımızı kutlarken, geçmişle geleceği birleştirmeyi hedefledik” diye konuştu.

Popüler Yayınlar

Markente RSS

RSS Takip Et Technorati Profile Add to Technorati Favorites Besserer Pagerank Türkçe İçerikli Web Siteleri
Sitetistik