Güney Kore’de hayata geçirilen yeni bir alışveriş sistemi görenleri şaşkına çevirdi. Süpermarket zinciri HomePlus’a Cannes Lion 2011’de Medya Grand Prix’i kazandıran sistem ilk olarak Güney Kore’de denendi ve oldukça başarılı bulundu.
Sanal mağazacılıkta yeni bir çığır açan sistem şöyle çalışıyor. Başta metro istasyonları olmak üzere insanların kalabalık olduğu yerlere, metronun raflarının fotoğrafları yerleştiriliyor. Gerçeğinin aynısı olan bu rağlarda ürünlerin bir kodu ve fiyatı bulunuyor. Satın almak istediğiniz ürünün cep telefonu ile resmini çekip kodunu yazarak firmaya yolluyorsunuz. Firma kendinde kaydı bulunan cep telefonunuzdaki adresi hemen ürünleri teslim ediyor. Siz metrodan eve doğru giderken siparişleriniz evinize gelmiş oluyor.
Kaynak: Habervitrini
Popüler Yayınlar
-
Perakende sektöründe kullanlılan terimler ve anlamları. 1+1 BEDELSİZ : Bir ürün alana aynı ürünün diğeri bedelsiz ( ücretsiz )3P: Price ( F...
-
Perakende de sık kullanılan kelimeler 1+1 BEDELSİZ : Bir ürün alana aynı ürünün diğeri bedelsiz ( ücretsiz )3P: Price ( Fiyat), Pr...
-
Hard discount’lar PL üzerine iki sebepten yoğunlaşır. Bunlardan ilki düşük maliyet, dolayısıyla düşük fiyata kaliteli ürün satabilmelerine o...
-
Kaşmir tutkusunun peşinden İç Moğalistan’a giden cesur biri var Silk&Cashmere’in başında… Bir Türk markası olan Silk&C...
-
Bim marketlerde aktüel ürünler fırsatı devam ediyor. Bu hafta 16 Eylül 2011 Cuma günü satışa sunulacak okullar ile ilgili aktüel ürünler...