29 Haziran 2011 Çarşamba

Kore - Tesco Sanal Market

Perakendecilikte devrim; Kore - Tesco’dan. Virtual Store – Sanal Market. Fiziksel dünya ile sanal, on-line dünyanın en iyi entegrasyon örneklerinden bir.
Kore’de daha doğrusu Asya kıtasında kullanılan metro ağları devasa olması ve halkın büyük kısmının metro kullanması iştahlarını kabartmış olacak ki Homeplus sanal mağazalarını metro istasyonlarına taşımış. Görünüm olarak normal mağazaları ile birebir aynı ancak alışveriş mobil cihazlar üzerinden işliyor. Her ürüne bağlı olan QR code’lar ile istediğiniz ürünü sepete atıp anında checkout yapılabiliyor. Kullanıcı eve gittiğinde şansı yaver giderse paketi gelmiş oluyor.
Sonuçlar:
  • Homeplus online üyelik sayısı %76 artmış
  • Online satış rakamı %130 artış göstermiş
  • Homeplus Kore’de bir numaralı online satış marketi oldu.
  • Perakende mağazaları da neredeyse ikinci duruma geldi

Popüler Yayınlar

Markente RSS

RSS Takip Et Technorati Profile Add to Technorati Favorites Besserer Pagerank Türkçe İçerikli Web Siteleri
Sitetistik