4 Temmuz 2011 Pazartesi

Hadim AVM 34. mağazasını Bursa’da açıyor

Hadim Alışveriş Merkezleri 34. mağazasını Bursa Erikli'de 9 Temmuz Cumartesi günü açıyor.

Erikli mağazası ile birlikte Eskişehir, İnegöl, Yenişehir ve Kütahya’nın ardından Bursalı tüketicilerle buluşacak olan Hadim faaliyet gösterdiği bölgelere bir yenisini daha ekleyecek.

1.100 m2 alanda 5 kasa ile hizmet verecek olan Erikli şubesi Hadim AVM zincirlerinin Bursa il merkezinde ki ilk halkası olma özelliğini taşıyor.

Yeni bir konsept ile açılacak olan mağaza içerisinde fırın ve elektronik reyonunun yanı sıra Hadim AVM’nin kısa bir süre sonra açılışını yapacağıi et ve süt ürünleri entegre tesislerinde üretiminin gerçekleşeceği şarküteri markası, ''TATMAHAL'' da mağazadaki yerini alacak. Yirmi beş personel ile hizmet verecek olan mağaza,9 temmuz cumartesi günü indirimler ve ikramlarla müşterileri ile buluşacak.

Popüler Yayınlar

Markente RSS

RSS Takip Et Technorati Profile Add to Technorati Favorites Besserer Pagerank Türkçe İçerikli Web Siteleri
Sitetistik