Geleneksel süt tatlıları alanında 140 mağazası bulunan Bolulu Hasan Usta (BHU), portföyüne kahve konseptini de ekledi.
Müşterilerden gelen taleplere göre yapılan araştırmalar sonucu çekirdek kahve sunumuna geçtiklerini belirten BHU Genel Müdürü Erkan Gürgönül ve Franchising Müdürü Fatih Akpınar, "İstedik ki müşterimiz, evindeki kahveden daha kalitelisini, daha uygun fiyatlarla içebilsin. Bu yüzden sadece 5 yıldızlı otellerde satılan bir kahve markasıyla anlaşma sağladık. Artık kahvenin keyfini BHU'da sürecek olan müşteri, İstanbul'da örneğin bir Çırağan Sarayı'nda içeceği kalitedeki çekirdek kahveyi, uygun fiyatla tatmış olacak." dedi. Bu işin dünyadaki devlerini araştırdıklarını ve İsviçreli Nespresso'da karar kıldıklarını anlatan Gürgönül, Nespresso'nun dünyada lüks oteller dışında herhangi bir zincire kahve vermediğini, ilk defa kendileriyle yol almaya başladığını kaydetti. Bu konsept çerçevesinde dizayn ve oturma gruplarında değişikliğe gidildiğini, dekorasyonunun yenilendiğini ifade eden Gürgönül, 29. senelerinde ilk günkü gibi aynı tatlının ve aynı kalitede kahve sunulacağını vurguladı.
Müşterilerinin, tatlı yedikten sonra da oturmaya devam etme isteğinin kendilerini kaliteli kahve arayışına ittiğini anlatan Gürgönül, "Türkiye'de kahve deyince akla, evde yapılan geliyor. Alın kahve tozunu, karıştırın. Biz bu zamana kadar Türkiye'de kahve kültürünün gelişmediği ve evde yapılandan daha iyisini veremeyeceğimiz düşüncesiyle bu konsepte girmiyorduk ancak gelinen son noktada daha kaliteli kahvenin çekirdekten içilmesi yaygınlaştı. Çay nasıl suda demlenirse kahve de aynı şekilde; sıcak su çekirdekten akar gider, özünü alır, kahve halini alır." şeklinde konuştu.
Zaman