28 Temmuz 2011 Perşembe

Shell’in Migros’la çok kazandıran işbirliğine gurur veren ödül

Shell & Turcas’ın, perakende devi Migros’la gerçekleştirdiği ve yaklaşık 10 milyon kişiye çok cazip kazançlar sunan işbirliğine, Royal Dutch Shell’den gurur veren bir ödül geldi. Yaklaşık bir yıl içinde birbirinden farklı avantajlar sunan işbirliği, Shell bünyesindeki en iyi uygulama seçilerek, “Executive Vice President” ödülüne layık görüldü.

Türkiye’nin en beğenilen akaryakıt şirketi Shell & Turcas ile perakende devi Migros’un müşterilere büyük kazançlar sağladığı işbirliği, Royal Dutch Shell tarafından, faaliyet gösterdiği 90 ülke arasında yılın en iyi uygulamalarından biri olarak seçildi. Türkiye’nin ilk sadakat kartı Shell Club Smart Card ve Money Club üyelerine, 2010 yılı Ağustos ayından bu yana benzersiz fırsatlar sunan işbirliği, Royal Dutch Shell tarafından üçer aylık dönemlerde, faaliyette olduğu 90 ülke arasındaki en başarılı uygulamalara verilen “Executive Vice President” ödülüne layık görüldü.


Başarımız model oldu

Shell & Turcas Pazarlama Direktörü Pınar Mavituna, ödülün Royal Dutch Shell’in dünya genelindeki en iyi uygulamaları teşvik etmek amacıyla verildiğini belirterek, “Royal Dutch Shell, şirket çalışanlarının gerçekleştirdiği önemli başarıları ödüllendirmek ve örnek teşkil etmesini sağlamak için bu organizasyonu gerçekleştiriyor. Model olabilecek projeler, yaratıcı, özendirici ve farkındalık yaratıcı çalışmalar, bu program ile ödüllendiriliyor. Müşteri memnuniyetini temel alan bir şirket olarak Migros’la hayata geçirdiğimiz ve her iki şirketin de müşterilerine yepyeni fırsat kapıları açan işbirliğimizin ‘Executive Vice President’ ödülüne layık görülmesi bizi gururlandırdı. Bu ödülü, müşterilerimize yepyeni fırsatlar sunacak çalışmalarımız için motivasyon kaynağı olarak değerlendireceğiz” dedi.

Türkiye’nin en büyük sadakat programı

Shell Club Smart Card ve Migros Money Club Kart kullanan yaklaşık 10 milyon müşteri, sağlanan işbirliğiyle Türkiye’nin en büyük sadakat programını oluşturdular. Yaklaşık 1 yıl içinde düzenlenen farklı kampanyalarla, hem Shell, hem de Migros müşterileri, benzersiz fırsatlara sahip oldular. İki devin yarattığı sinerji, müşterilerin sadakat kartlarına kazanç olarak döndü. İşbirliği bugüne kadar 250 milyon puan kazandırdı.

Popüler Yayınlar

Markente RSS

RSS Takip Et Technorati Profile Add to Technorati Favorites Besserer Pagerank Türkçe İçerikli Web Siteleri
Sitetistik