Onur, yeni yüzü ve konseptiyle Arnavutköy 1 mağazasını yenileyerek geçtiğimiz günlerde hizmete açtı
Onur, yeni kimliği ve logosu ile değişim sürecinde hız kesmiyor. “Alışverişte Onur Sözü” sloganı ile yoluna devam eden Onur, yeni yüzü ve konseptiyle Arnavutköy 1 mağazasını yenileyerek geçtiğimiz günlerde hizmete açtı. Sektörden pek çok firma yöneticisi ve basın mensuplarının katıldığı açılışı Arnavutköy halkı ile birlikte, Özen Grup Yönetim Kurulu Başkanı Ekrem Özen, Özen Grup Yönetim Kurulu Üyesi Kemal Özen, Özen Grup CEO’su Cemal Özen gerçekleştirdi. Ekrem Özen, açılış konuşmasında yeni logo ve yeni tarzlarıyla mağazalarını yenilemeye devam edeceklerini söyledi. Konuşmanın ardından kurdele kesildi.
Onur, açılış günü için müşterilerine özel bir program sundu. Geniş alışveriş alanı, daha fazla işlevsellik kazandırılan reyonları ve estetik iç mekan düzenlemeleriyle alışverişi keyifli hale gelen Arnavutköy 1 mağazası, bin metrekare mağaza alanı, 7 kasası ve 35 çalışanıyla hizmet vermeye başladı.
Popüler Yayınlar
-
Hard discount’lar PL üzerine iki sebepten yoğunlaşır. Bunlardan ilki düşük maliyet, dolayısıyla düşük fiyata kaliteli ürün satabilmelerine o...
-
“Yüksek indirim" olarak açıklanabilecek bu felsefeyle, 1929 buhranından sonra ABD merkezli olarak doğan süpermarketçilik anlayışının gü...
-
Bim Market'leri her hafta düzenlemiş olduğu Aktüel Ürünler kampanyası Yoğun ilgi görmeye devam ediyor. Bim Market Her hafta Cuma gününde...
-
Perakende sektöründe kullanlılan terimler ve anlamları. 1+1 BEDELSİZ : Bir ürün alana aynı ürünün diğeri bedelsiz ( ücretsiz )3P: Price ( F...
-
Perakende de sık kullanılan kelimeler 1+1 BEDELSİZ : Bir ürün alana aynı ürünün diğeri bedelsiz ( ücretsiz )3P: Price ( Fiyat), Pr...