Sincap Marketler Zinciri, 2011'de en az üç şube daha açarak büyümesini sürdürmeyi hedefliyor.
Konya'nın üç merkez ilçesi Karatay, Selçuklu ve Meram'da toplam 23 şube ile hizmet veren Sincap Marketler Zinciri, 2011'de en az üç şube daha açarak büyümesini sürdürmeyi hedefliyor. 2012'de Konya merkezde bir hipermarket açmayı hedefleyen firma, yeni mağazalarla tüm Konya'ya hizmet vermeyi hedefliyor.
2010'da üç yeni şube açtıklarını ifade eden Konya Sincap Gıda San. Tic. AŞ Sincap Marketler Zinciri Genel Müdürü Ali Tabak, bu yıl da en az üç yeni şube açacaklarını belirterek, "Geçtiğimiz yıl üç yeni şube açtık. Son şubemiz Konya'nın Selçuklu ilçesinde bölgeye yeni kazandırılan Turkuaz iş Merkezi'nde hizmete girdi. böylece şube sayımız 23'e yükseldi. Bu şubelerde toplam 420 çalışanımız var. Bu yıl yine an az üç yeni şube açarak, 26 şubeye ulaşmayı hedefliyoruz" şeklinde konuştu. "Sincap Marketler Zinciri" olarak ulusal firmalara karşı ürün çeşitliliği ve fiyat avantajı üstünlüğümüz devam ediyor" diyen Tabak, "Mağazamıza gelen müşterilerimize maksimum hizmeti vermenin ve müşterilerimizi memnun etmenin çabası içerisindeyiz" dedi. Ürün tedariklerinin tamamına yakınını yerel markalardan ve yerel tedarikçilerden sağladıklarını vuruglayan Tabak, "Bu şekilde alt sektörlerin Konya'da gelişimine de destek oluyoruz. Sincap AŞ olarak Konya'da yaklaşık 250 tedarikçiyle çalışıyoruz. Çalıştığımız firmalar ve çalıştırmakta olduğumuz personelle birlikte Konya ekonomisine ve istihtamına önemli katkıda bulundugumuzu düşünüyoruz" diye konuştu.
Sincap Marketler Zinciri olarak marketlerinin büyüklüğünün 250 metrekare ile bin 500 metrekare arasında değiştiğini ve ortalama her bir markette 10 bini aşkın ürün çeşitliliğini koruduklarını ifade eden Ali Tabak, "Marketlerimiz Konya'nın üç merkez ilçesi olan Karatay, Selçuklu, Meram'da bulunuyor. 2012'de Konya'nın merkez ilçelerinin dışındaki ilçelere de şubeler açmayı planlıyoruz. Ayrıca Konya merkezde bir hipermarketi hizmete açmak da hedeflerimiz arasında" açıklamasında bulundu.
Aynı zamanda Türkiye Perakende Federasyonu (TPF) Yönetim Kurulu Üyesi de olan Ali Tabak, Türkiye'nin gayri safi milli hasılasının yükselmesiyle beraber perakende sektörününde her geçen gün cirosunu artıran bir sektör olduğuna fakat yerel market ve alışveriş zincirlerinin ulusal ve uluslar arası perakende yatırımcıları karşısında ezildiğine vurgu yaptı. Tabak, U"lusal ve uluslar arası firmaların teşvikle gelip yatırım yapıyorlar. Fakat yerel yatırımcılara ne yerel yönetimler nede hükümet tarafından destek verilmiyor" dedi.
Kaynak: Dünya / Mehtap Demir
Popüler Yayınlar
-
Hard discount’lar PL üzerine iki sebepten yoğunlaşır. Bunlardan ilki düşük maliyet, dolayısıyla düşük fiyata kaliteli ürün satabilmelerine o...
-
“Yüksek indirim" olarak açıklanabilecek bu felsefeyle, 1929 buhranından sonra ABD merkezli olarak doğan süpermarketçilik anlayışının gü...
-
Bim Market'leri her hafta düzenlemiş olduğu Aktüel Ürünler kampanyası Yoğun ilgi görmeye devam ediyor. Bim Market Her hafta Cuma gününde...
-
Perakende sektöründe kullanlılan terimler ve anlamları. 1+1 BEDELSİZ : Bir ürün alana aynı ürünün diğeri bedelsiz ( ücretsiz )3P: Price ( F...
-
Perakende de sık kullanılan kelimeler 1+1 BEDELSİZ : Bir ürün alana aynı ürünün diğeri bedelsiz ( ücretsiz )3P: Price ( Fiyat), Pr...