Türkiye Kalite Derneği (KalDer) Yönetim Kurulu Başkanı Hamdi Doğan, Türkiye’deki müşteri memnuniyeti endeksi çalışmasının başladığı 2005 yılından beri trendin genel bir yükseliş eğilimi gösterdiğini belirterek, “2010 yılının 1. çeyreğinde 75.1 olarak ölçülen ulusal müşteri memnuniyeti endeksi, 2011 yılının ilk çeyreğinde 1.1 puan artarak 76.2 olarak gerçekleşti” dedi.
Türkiye Kalite Derneği (KalDer) Yönetim Kurulu Başkanı Hamdi Doğan, Türkiye Kalite Derneği (KalDer) ve uluslararası araştırma kuruluşu KA Araştırma ortak girişimi tarafından yürütülen, Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi (TMME) 2011 yılı birinci çeyrek sonuçlarını düzenlediği basın toplantısı ile açıkladı.
2011 yılı ilk çeyrekte Türkiye çapında 81 kentte 6 bin 130 tüketiciyle görüşülerek 21 markanın müşteri memnuniyetinin ölçüldüğünü kaydeden Doğan, ABD sonuçları ile kıyaslandığında ise yüzde 76.2 değerindeki Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi’nin, yüzde 75.6 seviyesinde bulunan ABD sonuçlarının üzerinde olduğunu kaydetti.
Kaynak: Milliyet