Migros Ticaret A.Ş., Azerbaycan'da yüzde 100 hissedarı olduğu Ramstore MMC'nin hisselerini 14 milyon 250 bin dolara "Intersun Holding FZCO" şirketine sattı.
Migros'tan yapılan yazılı açıklamada, şirketin Azerbaycan'da üç mağaza ile faaliyet göstermekte olan ve yüzde 100 hissedarı olduğu Ramstore MMC şirketindeki hisselerinin tamamının Dubai'de bulunan "Intersun Holding FZCO" şirketine satılmasına karar verildiği ve hisse devir sözleşmesinin imzalandığı bildirildi.
Hisse devir bedelinin, kapanış tarihinde fiyat ayarlamasına tabi olacağı belirtilen açıklamada, toplam satış bedelinin 14 milyon 250 bin dolar olduğu, bunun 250 bin dolarlık kısmının peşin, kalanın ise hisse devir tarihinde ödeneceği kaydedildi.
Ramstore Azerbaycan hakkında açıklama yapan Özgür Tort ise perakendede Migros'un dinamizminin işi verimlilikle birlikte hızlı büyümeye yönelttiğini belirterek, şunları kaydetti:
"Türkiye pazarı tüm dünyanın ilgisini çekerken, öncü oyuncu olan Migros Grubu pazarda konumunu pekiştirmek için tüm mağaza formatları ile büyüyor. Migros Grubu, Türkiye dışında da Kazakistan gibi verimli ve hızlı büyüdüğü dış pazarlara ilgisini artırarak sürdürürken odaklanıyor.
Bu konumlandırma sonucunda operasyonlarımızın büyüme potansiyeli değerlendirilerek, Azerbaycan'dan çıkma kararı aldık. Büyüyen pazarlarda hızlı ve verimli büyüme kararlılığı ile Migros Grubu dünya perakendecileri listelerinde kuvvetle gelişmeye devam ediyor."
Popüler Yayınlar
-
Perakende sektöründe kullanlılan terimler ve anlamları. 1+1 BEDELSİZ : Bir ürün alana aynı ürünün diğeri bedelsiz ( ücretsiz )3P: Price ( F...
-
Perakende de sık kullanılan kelimeler 1+1 BEDELSİZ : Bir ürün alana aynı ürünün diğeri bedelsiz ( ücretsiz )3P: Price ( Fiyat), Pr...
-
İTTİFAK Holding’in ulusal perakende markası Adese, kısa bir süre önce üç mağaza birden açtığı Bolu’da yeni bir şubesini daha hizmete sundu. ...
-
Eti, çölyak hastalığı konusunda toplumu bilgilendirmek, farkındalığı artırmak ve çölyak hastalarının yaşam kalitesini artırmaya destek olmak...
-
Hard discount’lar PL üzerine iki sebepten yoğunlaşır. Bunlardan ilki düşük maliyet, dolayısıyla düşük fiyata kaliteli ürün satabilmelerine o...