AMPD'nin Nielsen Endeksi sonuçlarına göre perakende sektörü ciroları mayıs 2011'de %5 arttı
Alışveriş Merkezleri ve Perakendeciler Derneği (AMPD)'nin Nielsen Endeksi sonuçlarına göre organize perakende sektörü ciroları mayıs 2011'de aylık yüzde 5 artış gösterdi.
2011'in ilk beş ayında gerçekleşen ciro incelendiğinde ise 2010 ilk beş aylık dönemine kıyasla yüzde 8 artış meydana geldi. Nisan ayındaki mevsimsel düşüş yerini tüm alt sektörlerde yükselişe bıraktı.
Mart 2011 itibariyle Türkiye genelinde işsizlik yüzde 10.8 oranında gerçekleşirken, organize perakende sektöründeki istihdam gelişiminin 2010'daki ve ilk 4 aydaki olumlu seyrini sürdürdüğüne dikkat çekti.
Popüler Yayınlar
-
Perakende sektöründe kullanlılan terimler ve anlamları. 1+1 BEDELSİZ : Bir ürün alana aynı ürünün diğeri bedelsiz ( ücretsiz )3P: Price ( F...
-
Hard discount’lar PL üzerine iki sebepten yoğunlaşır. Bunlardan ilki düşük maliyet, dolayısıyla düşük fiyata kaliteli ürün satabilmelerine o...
-
Perakende de sık kullanılan kelimeler 1+1 BEDELSİZ : Bir ürün alana aynı ürünün diğeri bedelsiz ( ücretsiz )3P: Price ( Fiyat), Pr...
-
Kural ve yasak dinlemez görgüsüz mağaza müşterileri perakendeciyi sıkıntıya sokuyor. BUNDAN önceki yazımda perakendeci işletmelerin tüket...
-
“Yüksek indirim" olarak açıklanabilecek bu felsefeyle, 1929 buhranından sonra ABD merkezli olarak doğan süpermarketçilik anlayışının gü...