AMPD'nin Nielsen Endeksi sonuçlarına göre perakende sektörü ciroları mayıs 2011'de %5 arttı
Alışveriş Merkezleri ve Perakendeciler Derneği (AMPD)'nin Nielsen Endeksi sonuçlarına göre organize perakende sektörü ciroları mayıs 2011'de aylık yüzde 5 artış gösterdi.
2011'in ilk beş ayında gerçekleşen ciro incelendiğinde ise 2010 ilk beş aylık dönemine kıyasla yüzde 8 artış meydana geldi. Nisan ayındaki mevsimsel düşüş yerini tüm alt sektörlerde yükselişe bıraktı.
Mart 2011 itibariyle Türkiye genelinde işsizlik yüzde 10.8 oranında gerçekleşirken, organize perakende sektöründeki istihdam gelişiminin 2010'daki ve ilk 4 aydaki olumlu seyrini sürdürdüğüne dikkat çekti.
Popüler Yayınlar
-
Perakende sektöründe kullanlılan terimler ve anlamları. 1+1 BEDELSİZ : Bir ürün alana aynı ürünün diğeri bedelsiz ( ücretsiz )3P: Price ( F...
-
Hard discount’lar PL üzerine iki sebepten yoğunlaşır. Bunlardan ilki düşük maliyet, dolayısıyla düşük fiyata kaliteli ürün satabilmelerine o...
-
“Yüksek indirim" olarak açıklanabilecek bu felsefeyle, 1929 buhranından sonra ABD merkezli olarak doğan süpermarketçilik anlayışının gü...
-
Adese ve Adesemlerde 4x1L Pepsi ve Yedigünler 300gr Dates Hurma Hediyeli! Kampanya 23 Temmuz - 8 Ağustos 2011 tarihleri arasında geçerlid...
-
Mopaş, geçtiğimiz günlerde hizmet halkasına 2 mağaza daha ekledi. Erenler ve Adatepe şubeleriyle birlikte Mopaş’ın toplam mağaza sayısı 82’y...