AMPD'nin Nielsen Endeksi sonuçlarına göre perakende sektörü ciroları mayıs 2011'de %5 arttı
Alışveriş Merkezleri ve Perakendeciler Derneği (AMPD)'nin Nielsen Endeksi sonuçlarına göre organize perakende sektörü ciroları mayıs 2011'de aylık yüzde 5 artış gösterdi.
2011'in ilk beş ayında gerçekleşen ciro incelendiğinde ise 2010 ilk beş aylık dönemine kıyasla yüzde 8 artış meydana geldi. Nisan ayındaki mevsimsel düşüş yerini tüm alt sektörlerde yükselişe bıraktı.
Mart 2011 itibariyle Türkiye genelinde işsizlik yüzde 10.8 oranında gerçekleşirken, organize perakende sektöründeki istihdam gelişiminin 2010'daki ve ilk 4 aydaki olumlu seyrini sürdürdüğüne dikkat çekti.
Popüler Yayınlar
-
“Yüksek indirim" olarak açıklanabilecek bu felsefeyle, 1929 buhranından sonra ABD merkezli olarak doğan süpermarketçilik anlayışının gü...
-
Ülker Grubu'ndan bir hafta içinde iki ayrı satış haberi geldi. Geçtiğimiz günlerde Cafe Crown'ın yüzde 50'sinin Kuveytli Al Sa...
-
Perakende sektöründe kullanlılan terimler ve anlamları. 1+1 BEDELSİZ : Bir ürün alana aynı ürünün diğeri bedelsiz ( ücretsiz )3P: Price ( F...
-
Ziraat Bankası, Vakıfbank, Halkbank, Garant BBVA kredi veya kredi kartı borcu olan vatandaşların merak ettiği konuların başında borçların e...
-
Gedik Yatırım Araştırma Uzmanı Tuğba Saygın Migros hakkında bilgiler verdi. "Migros 2011 yılının ilk çeyreğinde 134 milyon TL net zara...