15 Ağustos 2011 Pazartesi

İttifak İstanbul ve ihracatla büyüyecek

Türkiye'de yüzde yüz yerli sermaye ve 7 bin kişiyi istihdam ederek faaliyet gösteren İttifak Holding, Antalya'da iş otelleri yapacak. Suudi Arabistan'da da bir şirket kurmuş olan İttifak Holding Körfez ülkelerinde etkinliği hedefliyor.

Türkiye'nin çok ortaklı şirketleri arasında olan İttifak Holding, İstanbul ve yurt dışında büyümek için düğmeye basarken, markalaşmayı ön planda tutacak. Ulusal ve uluslararası ölçekte daha etkin şirketler grubu olmaya yönelik hedefleriyle, Holding'in icra merkezini İstanbul'a taşıdıklarını belirten İttifak Holding İcra Kurulu Başkanı Ramazan Keser, "Markalarımızı büyütmek ulusal ve uluslararası hale getirmek hatta ulusal ölçekte yeni markalar yaratmak için İstanbul'a yatırım yapmanın çok önemli olduğunu düşünüyoruz" dedi.

İttifak güven verdi, 'caiz mi' diye soranlar trade yapmaya başladı

İttifak, İstanbul'a taşındı. Başkan Ramazan Keser taşınmadaki amacı 'markalaşmayı ön planda tutmak' şeklinde açıkladı. Borsadaki süreçle ilgili de şunları söylüyor: Ortaklarımızın çekinceleri vardı. Bunları aştık, borsaya 20 bin yatırımcı kazandırdık.

İttifak güven verdi, 'caiz mi' diye soranlar trade yapmaya başladı

KONYALI İttifak Holding, yönetim merkezini İstanbul'a taşıyarak yeni markalar oluşturmayı hedefliyor. Hafta içinde İstanbul'da iftarda biraraya geldiğimiz İttifak Holding İcra Kurulu Başkanı Ramazan Keser, 'Markalarımızı büyütmek ulusal ve uluslararası hale getirmek için İstanbul’a yatırım yapmanın çok önemli olduğunu düşünüyoruz' dedi.
Yemekte, konu İttifak hisselerinden açıldı... Ramazan Keser'e borsa macerasını sorduk, şunları anlattı: 'Ortaklarımızın kafasında 'Biz ölene kadar ortak kalmak zorunda mıyız' düşünceleri vardı. Fakat artık ellerindeki kağıdın paraya dönüştüğünü görüyorlar.
19 bin 500 ortağımızın belki de yüzde 90'ı o zamana kadar borsayı bilmeyen insanlardı. Bunlar içinde borsaya ilişkin günah-sevap sorgusu yapanlar da oldu. Bu sorularla çok karşılaştık. Borsaya gelmemizin hemen ertesinde, binamızın içinde Bizim Menkul Değerler bir seans salonu açtı.

8 Ağustos 2011 Pazartesi

e-ticarette iftar bereketi

Yöresel lezzetleri büyük şehirlerdeki tüketiciye ulaştıran e-ticaret siteleri ramazanda ortalama yüzde 200 satış artışı bekliyor.

Büyük şehirde memleket hasreti çekenleri hedefleyen yöresel gıda siteleri ramazanda ihya olacak. Türkiye’nin dört bir yanından sucuk, pastırma, salça, peynir, mantı, baklava gibi yüzlerce yöresel lezzeti yine Türkiye’nin dört bir yanındaki tüketicilere ‘bir tık’la sunan bu e-ticaret siteleri, ramazan ayında siparişlerde yüzde 200 artış bekliyor. Bir başka deyişle ramazan ayı, yazın siparişlerin azaldığı yöresel sipariş sitelerine ilaç gibi gelecek. Yöresel gıda siparişi siteleri arasında en eskisi üç yıl önce Ankara’da kurulan memlekettengelsin.com.
Ramazan ayında diğer 11 aya göre satışların ciddi oranda arttığını belirten sitenin genel müdürü Bahadır Turanlı, ramazanın yaz sıcağına denk gelmesi nedeniyle daha çok zeytin, peynir gibi yöresel kahvaltılıklara talep olduğunu söylüyor.

Gülsan AVM Yapıyor

Anadolu dönüşüme uydu, şehir içinde kalan fabrikalar yerini alışveriş merkezine bırakıyor
Gıda dışındaki ilk yatırımını Meysu meyve suyu fabrikasını alışveriş merkezine dönüştürerek yapan Gülsan, Meybuz markasının arazisinde de alışveriş merkezi inşa etme kararı aldı. Kayserili Gülsan’ın Yönetim Kurulu Başkanı Bekir Güldüoğlu, gayrimenkule yaptıkları yatırımın 40 milyon liranın üzerine çıkacağını söyledi.

İSTANBUL’da yaşanan dönüşümle şehir içinde kalan fabrika ve sanayi bölgeleri hızla konut, ofis ve alışveriş merkezleri için yeni proje alanlarına dönüşürken, bu hareketten Anadolu da nasibini alıyor. Anadolu’da birçok tekstil ve gıda fabrikası son dönemde bu trende ayak uydurmaya başlarken, dönüşümün son örneğini reçel ve helva ürünlerinin yanı sıra Meysu meyve suları ile tanınan Kayserili Gülsan A.Ş. ortaya koyuyor. Gıda alanının dışında gayrimenkuldeki ilk yatırımını Meysu meyve suyu fabrikasını Meysu Outlet’e dönüştürerek yapan Gülsan, şimdi de bünyesindeki Meybuz’un arazisini dönüştürme hazırlığı içinde. Gülsan Gıda Yönetim Kurulu Başkanı Bekir Güldüoğlu, “Gülsan A.Ş olarak 2003 yılında Özelleştirme İdaresi Başkanlığı’ndan (ÖİB) satın aldığımız Meybuz’u organize sanayi bölgesine taşıyarak arazisini alışveriş merkezine dönüştürme kararı aldık” dedi.

7 Ağustos 2011 Pazar

Çaykur artık daha bilinir

Çaykur'un bir önceki yıla göre tüketiciler nezdindeki bilinirliği 7,6 oranında arttı.

Çaykur Genel Müdürlüğü'nden yapılan açıklamada, The Nielsen Company'nin Türkiye genelinde gerçekleştirdiği, tüketicilerin belli bir ürün kategorisi için aklına gelen ilk markayı ortaya koydukları markalar araştırmasının sonuçlarına göre, bilinirlik konusunda Türkiye'de çay kategorisinde Çaykur'un, bir önceki yıla oranla bilinirliğinin yükseldiği belirtildi.

Bir Ramazan paketi de askıya!

Avrupalıların ünlü askıda kahve uygulaması Türkiye'de KİM Marketler Zinciri tarafından Ramazan yardım kampanyasına uyarlandı.

'İyilikte KİM'in payı var' sloganıyla yola çıkan KİM Market, toplanan yardımları noter huzurunda Kimse Yok mu, İnsani Yardım Vakfı, Yardım Eli gibi derneklere ulaştıracak. Bu dernekler aracılığıyla da yardımlar dar gelirli ailelere ulaştırılacak. KİM, her 100 yardım paketinde 3 paket de kendisi katkıda bulunacak. Şirket Genel Müdürü Hamit Akçay, "Hedefimiz 10 bin yardım paketine aracılık etmek." dedi.

Popüler Yayınlar

Markente RSS

RSS Takip Et Technorati Profile Add to Technorati Favorites Besserer Pagerank Türkçe İçerikli Web Siteleri
Sitetistik